הצהרת נגישות

מבוא:
חברת אדידס מחויבת לנושא השירות והנגישות בסניפיה.
מטרת החברה היא לאפשר לכל לקוח עם מוגבלות וללא מוגבלויות ליהנות משירות וחווית קניה הוגנת, מכובדת ונגישה.
בעמוד זה תוכלו למצוא מידע מפורט על הסדרי הנגישות בסניפים.

הדרכות עובדים
כלל עובדי הרשת עוברים הדרכה כללית ומקצועית הכוללת הדרכה חווייתית, הטמעת נהלים והענקת מידע בכל נושאי השירות הנגיש.

נגישות מוקד שירות לקוחות
לקוח המעוניין לבצע פנייה אל מוקד שירות הלקוחות שלנו יכול ליצרו עמו קשר באחת מבין הדרכים הבאות:
1. פקס: 03-6505301
2. טלפון : 03-6505321 (מענה אנושי ללא מוזיקת רקע – במידה ואין מענה ניתן להשאיר הודעה בתא הקולי ונדאג לחזור בהקדם)
3. כתובת דוא"ל: Service.Israel@adidas.com

אמצעי תקשורת
נשמח לקבל פניות, מידע והצעות בנושא הנגישות על ידי פנייה לרכז הנגישות בחברה, אלעד גבורין.
טלפון: 073-755-5188
דוא"ל: Accessibility_IL@adidas.com