EN
עגלת הקניות שלכם ריקה

איך אוכל לעזור לך?

נושאי עזרה

מה מדיניות ההחזרות לפריטים שנקנו באתר?

מדיניות החזרות לפריטים שנקנו באתר אדידס

הדרך הקלה והעדיפה להחזרת המוצרים בחינם היא לעקוב אחר הוראות החזרת המוצר. עם זאת, אתם יכולים לממש את זכותכם לבטל את הרכישה על ידי הגשת הצהרה מתאימה. לפרטים נוספים, אנא קראו את התנאים וההגבלות .

אתם יכולים להחזיר את ההזמנה מהאתר תוך 30 יום (או 14 יום* למוצרים מיוחדים כמו YEEZY) מרגע קבלת ההזמנה שלכם מבלי שתצטרכו לספק הסבר. אם קיבלתם פריטים מהזמנה אחת בכמה חבילות, תקופת ההחזרה של 30 יום מתחילה ביום שקיבלתםם את החבילה האחרונה. על מנת שנחזיר לכם את הפריטים במלואם, עליכם להחזיר אותם באריזה מתאימה ואם לא נעשה בהם שימוש, שחיקה או פגיעה כתוצאה מהטיפול כדי לקבוע את טיבם והמאפייני של הפריטים. לא ניתן להחזיר או להחליף פריטים שנרכשו מהאתר בסניפים.

אנא שימו לב כי יש להחזיר מוצרים מיוחדים כגון YEEZY תוך 14 יום ממועד המסירה

אנו מבקשים מכם לעמוד בתנאים הבאים:

  • המוצר במצבו המקורי ובאריזה.

  • לבגדים מצורפים התגים המקוריים.

  • לא נעשה במוצר שימוש משום סוג.

  • אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.

  • אביזרים כוללים את כל חלקי האריזה המקורית.

  • הנעלה נמצאת בתיבת הנעליים המקורית.

  • אין להחזיר מוצרים בהתאמה אישית

אין בתנאי ההחזרה כדי לגרוע מהוראות כל דין.

הגדרות קובצי cookie

לידיעתכם, אתר זה משתמש בCOOKIES על-מנת לייעל את חוויית-המשתמש

עוד מדיניות פרטיות .