249₪ משלוח חינם בקניה מעל
Check out our delivery Terms & Conditions** for more details.
Join today, earn points and get closer to your goals.
SIGN UP
LEARN MORE
המיטב של אדידס מחכה לך במועדון החברים שלנו - המועדון שעוזר לך להמשיך לעשות את הדברים האהובים עליך.
אם השובר שלכם לא עובד על פריטים בהנחה, כנראה שהסיבה נובעת מתנאי והגבלות השובר.
בדקו בדוא"ל בו קיבלתם את השובר את התנאים וההגבלות.
אם פריטים בהנחה אינם נכללים בשובר שלכם, תוכלו להשתמש בו על פריט רגיל.
ניתן לפנות אלינו דרך הלינק בעמוד צור קשר: (add "contact us" link) או ניתן להתקשר למוקד השירות שלנו שמספרו : 073-7111321
אתם זכאים לשובר חלופי במצבים הבאים:
עשיתם שימוש בשובר בהזמנה, ואז החזרתם או ביטלתם את ההזמנה
השובר שלכם לא עובד. במקרה כזה, אנא עקבו אחר הצעדים לשימוש נכון בשובר. במידה ותתגלה תקלה בשובר, נספק לכם שובר חלופי
השובר שלכם לא נותן את ההנחה הנכונה בהזמנה.
אם ההזמנה שלכם בוטלה, קוד השובר יופעל מחדש אוטומטית לאחר 24 שעות.
אם אחד מהמצבים שצוינו חל, אנא פנו אלינו לבקשת שובר חלופי.
זה תלוי מה סוג הקופון בו השתמשתם.
כאשר הזמנה מבוטלת לחלוטין, או במידה ואתם ביטלתם הזמנה שביצעתם, הקופון יחודש באתר בתוך 24 שעות.
במידה והשתמשתם בקופון אשר מקנה הנחה באחוזים, נניח 10% הנחה, אתם אמורים לקבל קופון חלופי.
במידה והשתמשתם בקופון אשר מקנה הנחה בסכום ממשי, נניח 10 ₪ הנחה, הקופון יחודש באתר במידה וההזמנה כולה בוטלה. במידה ורק חלק מההזמנה בוטלה, או החזרתם רק חלק מההזמנה, תקבלו החזר כספי יחסי להזמנה. החשבונית שתקבלו תציג את ההנחה אשר תפוזר בין שאר הפריטים בהזמנה.
באמצעות השובר אתם יכולים לקבל הנחה כשאתם רוכשים מוצרים דרך האתר. כך תקבלו את ההנחה שלכם:
בחרו מוצר (מוצר שמתאים לשובר) מהאתר
עברו לסל הקניות שלכם בפינה השמאלית העליונה.
לחצו על 'עגלה' והזינו את הקוד בשדה 'קוד הנחה' תחת סיכום ההזמנות שלכם.
חשוב לזכור:
השובר תקף לזמן מוגבל בלבד.
יתכן שהשובר לא יחול על כל המוצרים.
לא ניתן להשתמש בשובר לאחר ביצוע הזמנה.
לא ניתן לשלב את השובר עם מבצעים או הנחות אחרות. אם חלים יותר ממבצע או הנחה אחת על ההזמנה שלכם, אנו נשתמש במבצע עם ההנחה הגדולה ביותר.
תוכלו למצוא את התנאים וההגבלות הקשורים לשימוש בשובר בתחתית הודעת הדוא"ל שלכם או בשובר עצמו.
לפעמים כשאתם מנסים להשתמש בשובר אתם עלולים לקבל הודעה שאומרת שהוא פג תוקף או לא מזוהה. אם הוא פג תוקף, לא תוכלו להשתמש בו יותר. אם הוא לא מזוהה, תוכלו לבצע את הצעדים הבאים.
ראשית עליכם לוודא שאתם משתמש בשובר נכון. קראו את התנאים וההגבלות שניתן למצוא בתחתית הדוא""ל. ודאו כי השובר חל על פריט אחד לפחות בסל הקניות שלכם - לא כל הפריטים מקבלים שוברים.
אם אף אחת מהבעיות האלו לא קרתה, ודאו שהזנתם את קוד השובר בדיוק כפי שהוא מופיע. קל לטעות אם אתם מזינים את הקוד באופן ידני. כמה טעויות נפוצות הן:
בדקו שגיאות ריווח, שגיאות תו ו/או שגיאות כתיב.
שדה קוד השובר תלוי אותיות גדולות. ודאו שמקש ‘Caps Lock’ אינו מופעל והשתמשו באותיות גדולות במידת הצורך.
בדקו שאתם לא מתבלבלים בין המספרים 0/1 והאותיות I/O.
אם אתם בטוחים שהשובר שלכם תקף להזמנתכם אך הוא עדיין לא עובד, אנא צרו איתנו קשר.
בדקו בדוא""ל בו קיבלתם את השובר את התנאים וההגבלות.
.אנו שומרים ומשתמשים במידע שלך כדי להעניק את החוויה הטובה ביותר
שתפו את הפרטים שלכם על מנת להשלים את הבקשה.
על ידי לחיצה על כפתור הבקשה למטה, אני מאשר/ת בזאת תחת עונש של עדות שקר שאני האדם הכפוף לבקשה זו (או שיש לי הסמכות להגיש בקשה זו בשמו של אדם כזה)