אתם יכולים:

  • לבדוק את מצב ההזמנה דרך מעקב ההזמנות באתר. כל שעליכם לעשות הוא להזין את מספר ההזמנה וכתובת הדוא"ל שלכם ולהקליק על 'עקבו אחר ההזמנה' כדי לפתוח את הדף המציג את פרטי ההזמנה
  • לבדוק את מצב ההזמנה שלכם על ידי הקלקה על מספר ההזמנה שלכם בדוא"ל עם אישור ההזמנה.
  • לעקוב אחר ההזמנה שלכם על ידי הקלקה על הקישור בדוא"ל עם אישור המשלוח שלכם.

אתם יכולים למצוא את מספר ההזמנה שלכם בהיסטוריית ההזמנות באזור האישי באתר, או בהודעת הדוא"ל ששלחנו כדי לאשר את ההזמנה

1.1 מה לעשות אם קיבלתי פריט שגוי?

אם הזמנתם מהאתר וקיבלתם פריט שגוי,אנא צרו איתנו צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם בתהליך ההחזרה. אם קיבלתם פריט במידה שגויה, אתם יכולים להחזיר לנו אותו ולהזמין מחדש פריט במידה שתרצו באתר.

אם קניתם את הפריט באחת מהחנויות הרשמיות שלנו והתברר שהפריט אינו מה שרציתם, תוכלו להחזיר אותו לחנות במהלך תקופת ההחזרה.

1.2 מה עליי לעשות במידה ולא קיבלתי את ההזמנה?

במידה והזמנתך לא הגיעה או שחסר מוצר עלייך לפנות אל מוקד השירות שלנו שמספרו : 073-7555321 או בכתובת המייל: service.israel@adidas.com ומשם נציגינו יטפלו בפנייתך.