החזרה של מוצרים שנקנו באתר מתבצעת דרך דואר ישראל ובאמצעות מדבקת ההחזרה שהתקבלה בחבילה - עליכם להדביק את המדבקה על גבי החבילה ולמסור אותה בדואר ישראל ללא עלות

1.1 מה מדיניות ההחזרה לפריטים שנקנו באתר?

מדיניות החזרות לפריטים שנקנו באתר אדידס

הדרך הקלה והעדיפה להחזרת המוצרים בחינם היא לעקוב אחר הוראות החזרת המוצר. עם זאת, אתם יכולים לממש את זכותכם לבטל את הרכישה על ידי הגשת הצהרה מתאימה. לפרטים נוספים, אנא קראו את התנאים וההגבלות .

אתם יכולים להחזיר את ההזמנה מהאתר תוך 30 יום (או 14 יום* למוצרים מיוחדים כמו YEEZY) מרגע קבלת ההזמנה שלכם מבלי שתצטרכו לספק הסבר. אם קיבלתם פריטים מהזמנה אחת בכמה חבילות, תקופת ההחזרה של 30 יום מתחילה ביום שקיבלתםם את החבילה האחרונה. על מנת שנחזיר לכם את הפריטים במלואם, עליכם להחזיר אותם באריזה מתאימה ואם לא נעשה בהם שימוש, שחיקה או פגיעה כתוצאה מהטיפול כדי לקבוע את טיבם והמאפייני של הפריטים. לא ניתן להחזיר או להחליף פריטים שנרכשו מהאתר בסניפים.

אנא שימו לב כי יש להחזיר מוצרים מיוחדים כגון YEEZY תוך 14 יום ממועד המסירה

אנו מבקשים מכם לעמוד בתנאים הבאים:

המוצר במצבו המקורי ובאריזה.

לבגדים מצורפים התגים המקוריים.

לא נעשה במוצר שימוש משום סוג.

אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.

אביזרים כוללים את כל חלקי האריזה המקורית.

הנעלה נמצאת בתיבת הנעליים המקורית.

אין להחזיר מוצרים בהתאמה אישית

אין בתנאי ההחזרה כדי לגרוע מהוראות כל דין.

1.2 כמה עולה להחזיר פריט או הזמנה?

החזרת פריטים או הזמנה הינה ללא עלות ומתבצעת בעזרת מדבקת ההחזרה הנמצאת בחבילה אותה קיבלת . את ההחזרה יש לבצע בכפוף למדיניות ההחזרה .

מתי מגיע ההחזר הכספי אחרי החזרת הזמנה?

מרגע הגשת הבקשה שלכם להחזיר פריט או פריטים מהזמנה באתר, מתחיל תהליך:

  • החבילה תועבר אלינו על ידי דואר ישראל ואנו נאסוף אותה ברגע שנקבל על כך עדכון מסניף הדואר
  • בתוך יומיים (ימי עסקים) מקבלת החבילה במחסן, תתקבל החלטה האם לאשר את ההחזרה. זו לא צריכה להיות בעיה, כל עוד אתם עומדים בתנאי ההחזרה שלנו.
  • אם החבילה שלכם עונה על כל תנאי ההחזרה, תקבלו את הכסף חזרה במלואו לחשבון הבנק שלכם, על פי מועד החיוב הספציפי שלכם מול הבנק.

כל ההחזרות מתבצעות בכפוף להוראות החוק.

1.3 האם אקבל החזר בעבור עלות המשלוח?

החזרים עבור התשלום על המשלוח מתבצעים כאשר מחזירים את כל המוצרים בהזמנה

1.4 מה מסגרת הזמן בה ניתן להחזיר את המוצרים שנרכשו באתר?

את המוצרים אשר נקנו באתר ניתן להחזיר בטווח זמן של 30 ימים , מוצרי HYPE קרי : ייזי \ אייבי ומוצרי מעצבים ניתן להחזיר בטווח זמן של 14 יום - כלל ההחזרות יתבצעו בכפוף למדיניות ההחזרה של החברה.

1.5 למה אתם לא יכולים לשלוח את ההזמנה?

ישנן כמה סיבות אפשריות שיכולות למנוע מאיתנו לשלוח את ההזמנה שלכם:

  • הפריטים שהזמנתם לא במלאי.
  • אתם גרים באזור מרוחק בו אנחנו לא יכולים לספק את ההזמנה.
  • יתכן שהיתה בעיה בתשלום.